Do something different today.

I'm stuck between Shawn & Nash.

|| I'm here for you ||

  • jjsmybae:

    2cute4me:

    jjsmybae:

    thosemagconboys:

    Baby

    CANIFFUCKYOU?

    Aye, Dillon just called. He said yes. He also told me he’s looking forward to the wedding. Your honeymoon will be rad!

    SMH I’M LOOKING FORWARD TO THE FUCKING SCREW THE WEDDING.

    (via camer0n-fucking-dallas)

    • 123
    • 123
  • I literally have no idea what I want

  • LITERALLY WHY CANT CUTE BOYS LIKE ME BACK

  • I like guys way more though

    • 2
  • mendesmiracle:

    you know what pisses me off???


    the fact that i am not making out with sammy wilkinson right now

    (via slutspinosa)

    • 20
  • camslutt:

    lolespinosa:

    bringing this back bc I still laugh 😂

    this is real art

    (via espisaurusrexx)

    • 145
    • 145
  • (Source: omahabois, via isdatthewespinosa)

    • 771
    • 771
  • I think I know

  • I feel weird like idk if I’m feeling this way because I’m a teenager with raging hormones and crap but I’m really confused and I want to tell you guys but idk how like I’m just confused with how I feel about certain things and how I want to live my life

    • 5
  • Anonymous asked : same im a size 9 but brunette

    I meant like height im the size of a bigfoot/sasquatch but yeah im a 10

  • Anonymous asked : I bet at least 7 boys are attracted to you

    That means 7 boys are attracted to a blonde bigfoot

    • 3
  • I literally feel like no boys are sexually attracted to me

    • 7
  • camdawgdallas:

    magcon—-imagines:

    basically my opinion on all this drama🙅

    (via ohmycarpenter)

    • 767
    • 767
  • Like ugh i hate boys that never like me back

    • 28
  • cerebrum:

    sunshinegrier:

    HELP ME IM STARTING TO LIKE SOMEONE THAT IDEK BUT IK HE WILL BE IN MY GRADE THIS YEAr and UGHAHAHSHSHSGSH I CANT BREATHE I HATE THIS IDEK HIM THAT WELL UGH

    OH MY GOD IS HE HOT

    YES

    • 7